Jag älskar att kolla ut!

Min morgon har varit... lite annorlunda än vad den brukar vara.
JAg vaknade när alarmet ringde och jag var jätte pigg. Men självklart så lyckas jag somna om och vaknar tjugo i åtta, en halvtimme innan jag börjar. Så gissa om jag fick bråttom!

När jag såg vädret utomhus så kändes det som om jag kunde flyga. Jag älskar det!
Alla andra verkar hata det men jag total älskar det!
Men pågrund av vädret så är halva min klass i skolan, endast två lärare har kommit till skolan, resten har stannat hemma. Så när denna lektion är slut (Jag surfar bara runt på datorn, egentligen har jag svenska.) så tänker jag dra hem. Helt meningslöst att gå i skolan idag tycker jag ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback