Nödvändigt men byebye till pengar

Juste, i går så var jag ju i stinsen med Sofia och shoppade, hade sådan tur att hon också skulle dit så jag vart inte tvungen att leta igenom hela kontaktlistan för att hitta någon som kunde tänka sig att följa med.
Det vart en dyr shopping, 970 kr slutade det på, SHAJSES!
Jag kommer ta bild och skriva och lägga in senare (när min dator fungerar igen), är inte så kul att bara rabbla en massa saker.
Men jag hade tänkt mig att plugga lite So nu, jag har So prov på torsdag som jag inte har någon koll på överhuvudtaget!

Btw. Sorry Strömberg att jag inte kom till resturangen och åt med er, men jag var verkligen tvungen att köpa skridskor, och det var lixom idag or never. Så jag hoppas att du förlåter mig, och jag önskar dig lycka till med ditt big mama gips som du kommer få! Puss på dig!♥


Strömberg och jag 2006 i grekland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback