Nya skridskor

Idag i skolan så var vi på studiebesök, jag tror helt ärligt att jag inte kommer att göra något lika tråkigt under hela 2011. Jag höll på att somna stående! Sjukt tråkigt! Vi besökte 3, och 3 är nog det abonemang som jag har absolut mest emot, och plus detta besök så har de sjunkit ännu lägre!

Efter det drog jag hem, Sofia skulle heja på knattlaget i simning som hon tränar, men hon behövde låna ett par mjukisbyxor så hon följde med eftersom jag bor ganska nära bussen.
När hon dragit slocknade jag i två timmar, vaknade vid halv sju och drog då med brorsan och mamma till stinsen för att kolla efter ett par skridskor till mig. Jag har fått stå ut med storesyskonens gamla hela min uppväxt så nu har jag äntligen fått ett par egna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback