Sportlovet är till för att sporta



Jag börjar bli riktigt trött på att min dator inte fungerar! Jag tycker verkligen inte om det!
Men jag har nu kollat på hur mycket det kostar och tider och liknande för att åka en dag till romme eller kungsberget under sportlovet. Vi snackade lite om det idag i skolan och det verkar ganska soft, och då kommer det bli skidor för mig! haha, första gången på hela denna vinter, but it have paid of! Min snowboard åkning är mycket bättre, inte bra, men bättre!
Jag saknar att hoppa och att ha kontroll, när jag åker skidor så vågar jag mycket mer, dels för att jag har åkt skidor hela mitt liv typ ;)
Men i alla fall, så imorgon ska jag se vilka som skulle kunna tänka sig hänga på och sedan är det bara att boka, längtar redan! :D (Jag hoppas att det blir kungsberget med tanke på att deras funpark ska vara mycket bättre.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback