Vinter ena dagen, sommar nästa

Jag har börjat sakna sommaren, men samtidigt så vill jag verkligen att vintern ska fortsätta. Vintern är så mycket kortare tycker jag att det känns som, fast inte förra vintern, den var otroligt lång!
Men jag vill liksom ha vinter för att åka skidor/snowboard och när man har gjort det så att man är trött på det så är det inte så kul längre med all snö. Men jag har knappt åkt någonting och jag ska på skidsemester med familjen i April, undra om det kommer vara kvar någon snö då?

Men gu vad härligt om man själv kunde få bestämma när man vill ha vinter och när man vill ha sommar, vad härligt det skulle vara! "Ja idag vill jag ligga på stranden och imorgon så ska jag åka skidor!" Men det är ju bara önske tänkande ;)

Kommer ni ihåg när det var såhär vitt ute? Bara några månader sedan och ändå är det nästan mer snö nu.


Tidsinställt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback