20 January 2011

Hej allihopa!
Eftersom jag är en person med otroligt dåligt planerings... minne? Jag vet inte riktigt vad man kallar det, men jag är otroligt dålig på att planera saker. Allting liksom!
Så därför hinner jag aldrig blogga på morgnarna, jag har liksom problem med att ens komma till skolan i tid (Jag misslyckas väldigt ofta) så jag kan därför inte prioritera bloggandet på morgnarna. Så jag hoppas att ni står ut med att ni får dagarnas första inlägg lite sent ;)

Jag slutade i alla fall för en halvtimme sedan ungefär. Jag har haft hemkunskap i två timmar och har hållit på att koka grönsaker. Eftersom jag kan det flesta redan så är det väldigt lätt, jag vill ha lite mer utmaningar! ;)

Jag har även upptäckt att min hårfärg har blekts väldigt mycket! Jag är nästan mörk blond! Fast än så länge är jag har jag bara ljusbrunt, men det är inte långt kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback