Bambi på hal is

Jag hade hemkunskap idag så jag slutade vid klockan fyra. När jag kom hem så satte jag mig framför tvn och tog det bara lugnt, jag ska snart börja plugga lite engelska.
Idag hade jag So provet, det gick inte sådär jätte bra, det är en VG fråga som jag vet om att jag har helt fel på, jag hade glömt bort att läsa de sidorna i boken så jag hade inte en chans!

Imorgon så ska vi åka skridskor på idrotten och jag kan inte bromsa! Så jag antar att ni förstår att jag är ganska dålig på skridskor  ;) När jag måste stanna så åker jag runt i en cirkel tills farten tar slut :D
Men imorgon så ska jag minsann lära mig! I alla fall kunna någorlunda bra, det är bara det att isen är så hård så det gör så ont att ramla.

Bilden är tagen förra vintern när vi åkte skridskor med klassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback