Bättre sent än aldrig

Gu jag skäms över min dåliga uppdatering! Men min dator har bara blivit så himla seg! Usch vad jobbig den är, jag verkligen hatar sega datorer, jag vill att den ska lyda mig direkt ;)

Jag hade som sagt syslöjd idag, två timmar som gick väldigt fort. Det var helt okej, vi gjorde några mönster/armband med trådar, inte sådär jätte kul. Jag ser fram emot när vi ska få börja göra våra egna saker, jag ska antingen göra en väska då eller en tröja.

Nu ska jag i alla fall iväg till Stina Busin. Hon har fyllt och hade tänkt fira henne lite smått idag, hon fyllde år i tisdags. Men jag kan fortfarande inte få tag på mina pengar så jag kan tyvärr inte ge henne någon födelsedagspresent.
Bilderna på mig och Stina är väldigt få, så ni får nöja er med en bild ni redan har sett. Jag tror faktiskt att denna bild som är tagen i somras är den enda bilden jag har på bara Stina och mig på min dator. 
Haha det känns lite sjukt eftersom vi har känt varandra sedan vi gick i fyran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback