Bra bok, men visste redan det mesta

Godmorgon! Eller borde jag kanske säga goddag? ;)
Jag vaknade vid klockan åtta i morse, jag ställde min väckarklocka igår kväll, så det var meningen, men det gjorde det inge mindre hemsk väckning. Men för att kunna gå upp klockan sju på måndag så måste jag börja vänja mig.

Jag sitter nu och sluddrar igenom boken "En lat jävels guide till MVG i alla ämnen", jag läste ut den första dagen jag upptäckte att vi hade den hemma, men eftersom det var ett tag sedan så sluddrar jag igenom den nu, så att jag kommer ihåg allt, denna termin ska bli en MVG termin! (hur fan det nu ska gå eftersom jag har VG och G i alla ämnen, men man ska aldrig ge upp hoppet om någonting!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback