Dagens

Vill ni veta varför bloggningen kommer så sent idag? (fan vad dålig jag har varit på att blogga på senaste tiden, detta ska det bli ändring på!) Jo, för att jag har haft roligt!

Idag var det ju skridskor men skolan på sollentuna vallen, och vet ni vad? Jag höll mitt löft! Jag kan nu bromsa med skridskor! Lite sådär små stolt bara...! :D
Efter det så hade vi en udda lektion, vi i min klass har  fått testa en ny app på facebook, och nu idag så kom det en tjej och skulle filma och intervjua oss om det. Ingen ville ställa upp typ, så min lärare fråga om jag kunde göra det, så tänkte, varför inte? Den kommer ändå inte visas på tv eller något, bara ligga uppe på internet, så det gör ju ändå inget.
Efter det hade vi lunch och sedan sy slöjd, vet ni vad jag har lärt mig mer idag? Jo, nu kan jag officiellt sticka! Haha, visst är jag cool! ;) Så nu ska jag försöka mig på att sticka ett pannband, hoppas det går bra.

Har ni tänkt på hur fin himlen är på kvällarna nu för tiden? Eller det är ju inte direkt kväll när det börjar mörkna såhär års, men ni fattar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback