Dags för andra halvan


Mitt naturliga hår och när jag lockar det. Jag älskar verkligen att ha lockigt hår, men det tar sådan tid!

Jag har nu gjort klart och fixar reklamfilmen, så någonting har blivit gjort idag i alla fall ;) Och efter att Elin Strömberg (som har med i min grupp, det är vi och Amanda) har tjatat på mig ett tag så har jag nu också gjort en blopper. Jag kanske kan lägga ut den senare, efter att vi har gjort våran redovisning imorgon.

Jag har även lockat halva håret. Haha aa, endast halva. Men jag bad min brorsa och min pappa att hjälpa mig (med att fixa till det där med reklamfilmen så att jag skulle kunna få in den i movie maker) och då medan de höll på med det så lockade jag håret. När de sedan var klara så skulle de visa mig och jag vart tvungen att avbryta lockningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback