Den sista Harry Potter boken är nu slut

Det känns jätte konstigt på något sätt, Harry Potter är faktiskt slut! Ah! Vad ska jag göra nu?! ;)
Men jag är jävligt glad över att jag läste boken innan jag kommer se filmen, jag kommer antagligen planera in ett bio besök snart eftersom jag verkligen vill se den dåliga filmen! haha nej, men filmerna är ju alltid så himla mycket sämre än böckerna, för den här sista boken var verkligen skit bra. Jag kan förstå varför de har gjort den till två långfilmer.

Planerna för idag, sista dagen på lovet, är att städa, plugga på de glosor som jag har fått i uppgift att göra under lovet (en jävla massa verb), duscha och sedan se vad jag gör av tiden som blir över :) .
Alla dessa verb ska jag kunna och jag kan inte en enda! Help?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback