En lugn dag

Godmorgon alla sömntutor! (i alla fall de av er som älskar att sova lika länge på morgnarna som jag ;) )

Jag har precis ätit frukost och dagens planer är bara lugna, ska fixa naglarna, göra en snygg manikyr, tvätta håret och göra inpackning, kanske en ansiktsmask och sen så ska jag läsa bok. Kanske teckna lite eller gå ut och fota lite snö, vet inte, men att bara ta det lite lugnt och låta dagen gå i sin egna takt, helt enkelt ta dagen som den kommer.

Eftersom klockan är ganska mycket så känns det lite meningslöst att föröka göra något mer viktigt av den ;).

Kommentarer
Postat av: Vendela

Läste på din blogg för nåt tag sen om video2mp3.com och har försökt testa den, men jag tror jag gör nåt fel för det funkar inte för mig. Skulle bli jätteglad om du kunde skriva ett inlägg eller nåt och förklara :D

Kram!

2011-01-02 @ 18:13:41
URL: http://lovelytimes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback