En STOR besvikelse var Hp7 del ett!

Sofia och jag åkte mot kista centrum en halvtimme innan bion började så vi fick lite tid att kolla runt på BIKBOK, de har rea, mycket rea! Och jag önskar verkligen att jag skulle ha pengar! Gah!
Filmen var i alla fall en ENORM besvikelse! Jag funderar på att inte se andra halvan bara för att första var så dålig! Jag måste verkligen säga det, filmen är ingenting jämfört med boken, och jag vill typ strypa skaparna av filmen för att de har gjort den så himla dåligt! Ush vad dålig den var! Men jag menar för någon som inte har läst boken så kanske den är bra? Vad vet jag, men allt var liksom helt fel! 
Jaja, jag ska i alla fall börja göra mig i ordning nu, måste börja röra mig mot sängen nu!
Jag håller nu på och läser några sidor i So boken som vi har i läxa att läsa tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback