Jorge Narvaez Cover

Han är ju bara helt otroligt bra tycker jag. Detta är något av det sjuka här i världen. 
Det finns personer ute i världen som ingen känner till som är tex. jätte bra på att sjunga. Sedan finns det även personer som är väldigt kända men för... ingenting i princip. Ta tex. Paris Hilton, hon är känd på grund av fin pappa. Det är ju helt sjukt. Medan det finns liksom jätte bra sångare därute som ingen bryr sig om.

Jag hittade även en video på honom och hans dotter när de sjunger tillsammans. Haha vad gulligt! Hittade även en video på när hon sjunger någon barn sång (Jag tror att det är jingelbell) och så helt plötsligt slutar hon och säger: "But that is all I know! But that is all I know!" Jätte gulligt tycker jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback