Kodmallar till olika hemsidor

Sweeeet!
Jag upptäckte precis hur man gör för att se kodmallen till en sida, vilken som helst menar jag då. Jag visste inte om att man kunde göra sådär så jag är skita glad nu! Nu kanske man äntligen kan fatta hur någon har gjort någonting i sin design om det är så att jag aldrig har sett det tidigare. 
Detta ska jag dra nytta av! Haha nu ska jag börja söka runt på olika sidor och försöka hitta någonting intressant eller snyggt som jag kanske kan lägga till på min blogg design! ;)
Ser ni det som är längre ner på sidan, så ser det ut och man kan lätt leta reda på det man vill ha eftersom det går att klicka bort det som man inte är intresserad av genom att klicka på en pil innan texten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback