Kreativ

Jag är ganska kreativ. 
Eller det är det ord som jag tycker passar in mest på det som jag älskar att ha som hobby. För jag älskar att teckna, fota, komma på egna designer och sedan sy och göra det verkligt. Jag älskar det, det är min stora passion jag har nu (jag tror att det är det mest passande ordet, men är inte helt säker). Men jag älskar verkligen det! Det är ett skapande som är... helt underbar? Det är bara härligt helt enkelt!
Så även fast jag har läxor, en bok att läsa ut, inte har köpt nytt papper, så tänker jag sätta mig och teckna en blyerts teckning. Jag hoppas att jag orkar plugga imorgon för jag har ett sådant sug just nu efter att teckna så jag ger vika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback