Sushi till middag

Skolan idag var helt okej. På textil slöjden så lärde jag mig att virka eller sticka, jag vet inte riktigt skillnaden, men jag tror att det var virka, men jag är inte säker.
Efter skolan så gick Sofia och jag hem till mig, så här hemma har vi spenderat eftermiddagen. Vi har bl.a skickat mejl om prao och nu är det bara att vänta på svar. Jag hoppas verkligen att vi får prao på detta ställe!

Om lite mindre en en timme så ska jag åka in till Sollentuna Centrum där jag ska träffa Sofia (Hon åkte precis hem) och vi ska äta middag. Jag ska försöka få henne att smaka på sushi, den fega lilla bruden vågar ju aldrig smaka något nytt, och eftersom hon och jag tycker om ungefär samma saker är jag övertygad om att hon kommer älska det!

Efter det så ska vi åka hem hit igen och sedan ska vi dra vidare till någon mataffär. Vi ska ha en nyttig filmkväll! Haha vi ska köpa frukt och liknande och göra fruktsallad, mumsigt!

Sofia när hon var liten, så himla gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback