Träningsvärk!

Godmorgon på er!
Gu vad skönt det var att få sova och inte vakna utav en jävla väckarklocka, helt underbart!
Men när jag vaknade så kände jag hur jag har träningsvärk i varenda muskel i armarna! Igår på idrotten så tränade vi armana med hjälp av medicinbollar, vilket var otroligt jobbigt! 

Dagens planer är inga, eller med tanke på klockan så är väl dagen ändå snart över ;)
Men från klockan fem till klockan tio så skulle jag gärna vara i väsjöbacken. Så jag ska försöka få med mig någon som vill åka snowboard under dessa timmar, jag hoppas verkligen att någon nappar!

Typ sådana här övningar fick vi göra, bollen väger ju ungefär 5-8 kilo, så det var JOBBIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback