Denna gång ska jag hålla det jag lovar mig själv!

Sofia och jag har nu ingått en pakt. Haha eller det kanske inte är riktigt rätt ord, men jag kan inget bättre. Mitt ordförråd är ganska begränsat ;)
Men hur som helst så har Sofia och jag nu bestämt oss för att vi ska vara nyttiga i två veckor! Jag har börjat få så att jag alltid har ett godis sug och det är verkligen inte bra. Så nu ska vi inte äta onyttigt på två veckor. Vi ska peppa varandra och inte göra några undantag, denna gång kör vi stenhårt! Detta ska gå! 
Vi ska vara utan godis, donken, läsk, chips... allt!

Haha! Jag hittade precis denna bild på mig och Sofia. Shajses! Bilden är tagen när vi precis höll på att börja lära känna varandra, på matte lektionerna ;) Haha, bilden är tagen för två och ett halvt år sedan, när vi gick i sexan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback