Ingen toppen dag direkt

Nu är jag tillbaka från en lång dag i skolan, ingen rolig dag har det varit heller, den har varit helt... platt bara. Ingenting extra roligt, men på näst sista lektionen hade vi matte prov och efter det sjönk mitt humör. 
För det är något med mig och matte prov, jag klarar inte av dem. Om jag skulle få de upg. som fi får på proven på en vanlig lektion så skulle jag lätt fixa det. Men så fort det är prov så gör jag sjuhundrafemtio slarv fel som sabbar upp allt! Jag berättade väl att på G provet vi hade så fick min dörr bara två sidor istället för fyra, nu på detta VG/MVG så gjorde jag samma sak! Fast nu var den en platt tv istället. Jag vill bara skrika! @&%#£&@%!!!!!

Vet ni förresten vad jag sitter på nu? Jo en låda. Men eftersom pappa fortfarande håller på att installera ett element till mig så är allt i mitt rum i oordning. Såhär set mitt rum ut nu ungefär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback