Sommar kläder finns redan i klädeskatalogerna

Jag fick hem Ellos katalogen för några dagar sedan och sommar känslan och våren stiger när jag kollar i den. Bikinis, strandkläder och lätta tunikor är vad som de försöker sälja, ett enkelt svar på att det inte är så himla långt kvar till sommaren!

Jag vet att liksom hela vårterminen är kvar, men sommaren kommer ju innan sommarlovet, i alla fall värmen. Det gjorde den i alla fall 2010 och eftersom vintern började så tidigt, redan i november så tror jag att sommaren också kommer att komma tidigt! Jag hoppas verkligen på det och jag vill verkligen börja använda tunna jackor, lätta kläder och slippa vira in sig i halsdukar, tjocka jackor och vantar varenda gång man ska gå utanför dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback