ByeBye for a little while

Nu kör jag med det som jag sa igår, att jag slutar blogga till ett speciellt datum då jag verkligen hoppas på att min dator kommer fungera igen. Så jag tänker börja blogga om en vecka igen.
Så den 9 mars börjar jag blogga igen, om en vecka precis. Jag gör detta för att min uppdatering nu är ändå helt kass och det är bättre om jag har uppehåll ett litet tag för att sedan komma tillbaka med storm ;)

Idag har jag spelat lite mer gitarr, så nu kan jag spela hela låten "Not drunk enough" (den finns under kategorin "musik" om du inte har hört den) och så gick jag till Stinsen med Elin Sigvardsson där jag köpte ett par galet snygga stövlar i mocka på DinSko.

Puss på er, vi ses om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback