I will see you... Later? Yes!

Jag är allegisk mot vete och igår så råkade jag få i mig det och därför så kunde jag inte blogga. Jag får lov att ta en massa piller och spruta och efter det blir jag helt död i kroppen. Jag brukar bli bättre efter att ha tagit mina mediciner ganska snabbt, en halv timme ungefär, men igår så vart det inge bättre på en timme så fick åka in till sjukhuset men väl där så började jag bli bättre.

Men för att kommer till det med att jag har varit dålig på att blogga så tror jag faktiskt att jag tänker sluta. Min dator fungerar fortfarande inte och därför så kan jag inte blogga som vanligt, och min blogg har blivit dålig. Nu har jag i alla fall städat mitt rum så antagligen kommer datorn börja fungera snart.

Men därför så tänker jag nu inte blogga på kanske, två veckor? tror det, eftersom det känns lite meningslöst att blogga såhär sopigt. Min blogg verkligen suger nu, så därför tänker jag inte fortsätta, i alla fall inte tills jag har fått min dator att fungera.

Every day is a good day, don't forget that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback