Idag har jag...

Shit vad jag har blivit trött av mig! Jag måste verkligen sova alldeles för dåligt!
Hemkunskap hade jag idag i alla fall, vi gjorde Mexicansk soppa, den vart helt okej, och jag och Sofia (vi jobbar i par och hon och jag är i par just nu) kör hårt som ett team och jag bara älskar att retas med henne! (haha, där träder min skade glädje fram igen ;) ), Hon har någon... Jag vet inte vad man kallar det men hon klarar verkligen inte av att nudda blöta/mjuka/slajmiga/främmande saker med händerna. Så varje gång jag får chansen för att försöka utsätta henne för det tar jag den! Fast det misslyckas ganska ofta eftersom hon vägrar... :/

Efter skolan gick hon och jag hem till moi i alla fall, kollade lite på tv och sedan skulle hon vidare för att vara simtränare. Själv somnade, men bara i en halvtimme idag eftersom mamma väckte mig, och lite senare var det dags för middag. Nytt och främmande, mamma vägrade berätta vad det var innan jag hade smakat och det var inte gott! Visade sig vara sammanpressade svampar! Så om ni blir bjudna på Quorn (utalas "corn", som majs på engelska) vet ni nu i alla fall vad det är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback