Nu är det dags för lunch

Eftersom det är min morsas dator som jag hela tiden måste blogga på så blir det inte lika mycket, jag orkar liksom inte. Så jag funderar nästan på att sluta blogga och ange ett datum då jag kommer börja blogga igen. Skulle kännas lite bättre då, men jag är orolig för att jag kommer tappa en massa besökare, men det är väl en smäll man får ta... ;/

Igår så skulle jag kolla på Oscar's galan, jag hann se några ta emot sina priser innan jag somna, dels för att det inte var så kul och dels för att jag har inte sovit så mycket. Av någon anledning så har jag börja vakna ganska tidigt på morgonen även fast jag går och lägger mig sent, men det är ganska soft ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback