Färgning

Shit vad nöjd jag är! Total älskar det, är helt förälskad! Visst det blonda var snyggt, passade kanske helt okej i det men kände mig så sockersöt i det på något sätt, antagligen för att jag förknippar blont med små dockor med rosiga kinder och söta klänningar. Det känns mycket bättre nu, känns mer hemma ;) Tänkte på det, jag skulle aldrig ha kunna släppa tanken på att färga bort från det blonda till mörkt fören jag hade gjort det, även om det kanske skulle ha varit ett misstag. Tack och lov att jag tycker om det, annars hade det varit svårt att bli av med.
Köpte tre stycken av den här färgen, två för nu och en för utväxten sen. Älskar MOODs, blir jätte bra färgning och de kostar hälften av alla andra hårfärger, sjukt nice! På förpackningarna ser de mer livlösa ut än vad de egentligen är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback