Jag, shopaholic?

I fredags efter skolan så åkte jag och Sofia till Sollentuna Centrum och gick runt där ett bra tag. Men det var riktigt mysigt att kolla lite på kläder, ta en fika och snacka lite och sedan kolla vidare. Sofia kallar mig hela tiden för shopaholic och insåg på kvällen att jag kanske faktiskt är det lite... 
Det enda jag skulle köpa var ett puder och ett par jeans eller två, jeansen var slut men ett puder köpte jag! Allt det andra var bara sådant som jag testade och sedan köpte för att jag tyckte om det, på någotsätt så passar jag alltid i kläder som är på rea, det spelar ingen roll om de är XS eller XL, på någotsätt så sitter de snyggt (oftast, blir alltid lite deppig när de inte gör det, haha) och jag kan inte motstå att köpa när det är rea, så jag köper en massa kläder! Fast köper såklart en hel del som inte är på rea, det jag menade var bara att om det är rea så köper jag det, nästan alltid... Måste sluta gå i affärer, då slutar jag ju köpa ;) haha.
Här är i alla fall det som jag köpte i fredags, vet inte om priset syns, men la påsarna så att det syntes vilken affär det var i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: H & G <3

Haft en bra dag? kram

2011-10-13 @ 22:18:01
URL: http://kkungaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback