Love SOLO

Shit vad nice det är just nu! Har haft något plugg att göra varje kväll hela veckan och nu är det tosdag, ingen läxa tills imorgon och börjar vid tjugo i tio, sjukt nice! Två riktiga lektioner och en skit lektion (mentorstid, så himla värdelöst!), så slutar halv två!
Sitter vid lilla datan som jag inte har setat vid på evigheter, familje datorn, fast inegen använder den, ganska värdelöst egentligen men min pappa älskar att köpa onödiga saker, och han kallar mig shopaholic! Nu ska jag fortsätta läsa SOLO och sedan får jag se vad jag gör, ganska ska sätta i lite silvershampoo i håret och försöka på bort de orange pigmenenten, får se.
Hittade en gammal bild från förra sommaren när jag var blond, shit vad länge sedan det känns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback