Myskväll med Soffan

Just nu sitter jag och Sofia hemma hos mig och chillar. Vi drog till Coop en snabbis för att köpa dipp, gurka och cider och nu har Sofia övertagit datorn så jag bloggar från hennes mobil. Ikväll blir bara chillkväll framför datorn med kanske en film eller så, ganska skönt efter den här veckan.
Imorgon så ska jag upp ganska tidigt (förhoppningsvis) för att ta höst bilder med Johanna, men vet inte hur seg hon kommer vara men antagligen kommer inte jag heller vara så snabb. För typ två år sedan så gick vi ut och tog höst bilder och nu är det dags igen, tror att de kommer bli riktigt grymma! Johanna har precis färgat håret rött och jag mitt blonda så tror att de kommer bli snyggt med alla höst färger!

Sofia (som är otroligt dålig på att uppdatera sin blogg) har bestämt sig för att skaffa en ny blogg, så jag ska försöka hjälpa henne med att komma på ett nytt namn. Sedan när hon har fixat det tänker jag försöka ta över datorn och blogga lite ordentligt, moahaha! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback