Ögonskugga

Jag sitter nu och velar, ska jag köpa eller ska jag inte köpa, ska, ska inte, ska, ska inte, borde inte...
Jag älskar ögonskugga, tycker det är bland det viktigaste när jag sminkar mig, utan det känner jag mig osminkad på något sätt. Har hittat en pallet på Elevens hemsida och vet nu inte om jag ska beställa den eller inte! Den har en massvis med färgglada färger och och den är inte speciellt dyr, men borde inte köpa mer saker... Usch hatar att inte köpa! Men ska försöka stå emot, haha fy fan vad fånig jag måste låta! Men ska försöka vänta en månad kanske först...

http://eleven.se/eleven-120-colour-eye-shadow-set-11398.html



Eleven 120 Colour Eye Shadow Set: 279kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback