Ska testa något nytt, experimentera


Jag har alltid tyckt illa om Iphone 4 men sedan Sofia fick en och jag håller på med den hela tiden så tycker jag bara bättre och bättre om den! Så nu vill jag till och med ha en egen! Haha men tror knappast att jag kommer få en bara sådär som hon fick, så ska nog önska mig den i julklapp, sjukt att julen snart är här!
Jag har fått lov att börja använda min fodrade skinjacka för att inte frysa häcken av mig, men snart är det nog dags att levla upp till vinterjacka. Jag har faktiskt redan köpt vinterjacka och skor! Känner mig riktigt duktig, köpte dem redan i sommras vilket är ganska sjukt men hittade dem billigt så kunde inte motstå! 

Såhär såg jag ut när jag kom hem idag, tre kassar med nya saker... jag som skulle sluta köpa men kan inte motstå när jag är i en affär! På Panduro så köpte jag en smal pensel i alla fall, som jag tänker använda när jag ska måla naglarna med akryl. Har inte testat det tidigare men har läst att det ska fungera så ska testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback