SprayTan in a Can

Jag har aldrig använt brun utan sol tidigare, har sett massvis med tjejer som är så fläckiga att jag bara inte har velat testa. Tycker det är sjukt fult när man ser att någon använder brun utan sol, men samtidigt är det ju så snyggt att vara brun! Hur som helst så har jag testat spray tanen som jag köpte, har bara gjort ena armen men det blev bra! Grejen är bara den att man måste smörja ut den med handen sen och handflatan tar upp färgen galet mycket, så nu ser min ena handflata ut som en katastrof och jag kan inte få bort det, lyckat! haha, men ska spraya resten av mig och sen får jag se vad jag ska göra åt handflata, men snygg färg blev det i alla fall :D


Haha kom på nu att jag kanske höll flaskan för nära när jag sprayade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback