Wayne's Coffee

Sitter nu på wayne's coffee' i stinsen med Sofia. Min första lektion var inställd så började vid tolv och slutade vid halv två, riktigt nice! Så efter det att vi slutat så drog Sofia och jag hit och har tills nu vandrat runt i affärer. Jag har köpt två skjortor, en militär grön och en marin blå älskar dem! Jag har även köpt spray tan, pallar inte sola solarium hela vintern och få cancer som jag är livrädd för att få. Kostade nästan 200 men min kompis säger att den ska vara riktigt bra så hoppas på det.

Igår så fick jag hem brallorna som jag beställde på Nelly i tisdag, riktigt snabb leverering! De är militär gröna (min nya favorit färg!) Dr. Denim kissy Jeggings, total älskar dem!

Men nu tycker Sofia att jag är osocial så måste sluta, puss på er och ska försöka lägga in bilder på kläderna ikväll.

Jag inne på Ginatricot, den marin blåa tröjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback