Dagen

Slutade vid halv två idag som varje fredag, det är ett så himla nice slut skolveckan! När jag skulle hem så började Jonas och jag snacka och det slutade med att vi stod ute och snackade i typ 1,5 timme, behöver jag säga att mina fötter var så sjukt kalla att jag trodde de blivit till riktig is? När jag kom hem sen så bestämde jag snabbt lite planer med Sofia och sen deckade jag i soffan, vakna av att hon ringer mig på hemtelefonen eftersom jag inte svara på mobilden, haha. Så nu kommer Sofia komma hit om en kvart och vi ska sedan till coop för att handla och sedan laga en awesome middag! :D


Jag, Sofia och Stina för två vintar sen, man var ju inte alls lite fjortis... haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback