Skapa en vana tar 3 veckor


Jag vill verkligen börja träna ordentligt och bli mer hälsosam, så nu har jag bestämt mig att jag under hela denna vecka ska gå till gymmet varje dag! Jag kanske bara kommer gå dit en snabbis vissa dagar och bara springa, men lite är mycket bättre än ingenting ;) När jag kommer hem sen så ska jag också göra kvarten så att jag kanske kan få in det till en vana. När veckan är slut så får jag se om jag fortsätter, om jag inte har fått in glädjen i det än då så får jag fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Önskar dig en glad alla hjärtans dag, även om du kanske inte har någon speciell att fira den med så har du ju alltid familj och vänner :) Kram

2012-02-14 @ 14:20:49
URL: http://byfia.com
Postat av: Sofia

Önskar dig en glad alla hjärtans dag, även om du kanske inte har någon speciell att fira den med så har du ju alltid familj och vänner :) Kram

2012-02-14 @ 14:20:51
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback