New year, new rules

Dags att städa rummet känner jag, det är lite kaos här inne. Oftast när jag städar så blir det bara att jag städar golvet så att jag ka damsuga, typ aldrig skrivbordet. Men jag satt och kollade på lite gamla blyerts teckningar som jag gjort förut och kände att jag kanske ska testa igen, har inte gjort det på evigheter! 

Ska även försöka hålla det städat, jag vill verkligen att 2012 ska bli så awesome som det bara kan bli och därför tänker jag verkligen uppfylla de mål som jag har satt. Ofta blir det att man sätter ut lite mål och löften på nyårsafton men det är sällan som man håller dem, men iår tänker jag faktiskt göra dem, har bestämt mig för att inte ge upp!
Jag hittade ett gammalt inlägg som jag skrev förra året i januari, hade helt glömt bort det men ska försöka följa det. Jag hade skrivit en lista på några av de viktigaste sakerna som man ska göra om man vill gå ned i vikt (du kan hitta inlägger HÄR)

Tror att jag ska rita något i det här temat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback