Hejhej till den nya klassen

Det blev att jag bytte klass i alla fall, så nu är jag en estetare, eller en Artsie som det också kallas ;) Känns lite annorlunda och klassen är verkligen annorlunda, 30 tjejer och typ 3 killar! Inte vad jag är van vid direkt. Men alla är fett glada och härliga! 
Det var Club Fair på skolan idag, eftersom det är en Internationell (eller aa, jag tror det den heter ju Internationella Engelska Gymnasiumet Södermalm, eller IEGS) så är den lite annorlunda haha. Men den har olika klubbar och olika sportslag så nu har jag skrivit upp mig till floorball and boxing! Innebandy uttagningen var idag (vilket jag inte visste, så jag fick spela i baggy-jeans) och det gick ganska bra ändå :)

Och vet ni! Jag fastnade i en hiss idag! Asså den fastnade mellan två våningar! Ja det var en first kan man verkligen säga för mig del, var fast i den med en tjej från klassen i typ en kvart så det var ju inte så farligt men är inte så förtjust i hissar.

En snabb lodis bild på mig med min usla webbcam 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback