Hur vet man?

Natur eller estet bild? Jag har varit sjuk hela veckan (sjukt tråkigt!!) och jag har börjat fundera på om jag kanske borde byta linje. Jag går natur och jag menar, det har bara gått två veckor så det kanske blir bättre, jag kanske kommer in i det mer och det blir inte lika jobbigt. Men samtidigt så vet jag om att det bara kommer bli tuffare och tuffare, they are going easy on us now! 
Plugg är inte för mig, visst jag tycker om att lära mig saker och ting, jag är intresserad av skolan men till en viss nivå. Folk sa: "Natur är en plugg linje, du har ingen fritid!", jag lyssnade inte då men ska nog göra det nu, tror jag ska byta... Men jag vet inte! Tänk om man ångrar sig?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback