2013 DEC

Long time no see! Tänker faktiskt börja uppdatera här lite, and yes, I have had my reasons to why I havent before! Men nu tänker jag fanemig börja lite! En gång i veckan är vad jag typ siktar på så får se hur det går med det. Och en lite pinsam bekänelse... anledningen till att jag tänker börja uppdatera är inte endast för att faktiskt uppdatera, men för att jag helt ärligt håller på att glömma bort min svenska!! Ord och stavning försvann för flera månader sedan, så det är inget nytt, men här om veckan så frågade min värde-farsa: "What's the Happy Birthday song in Swedish? Is it the same?" Me: "Oh no, it's very different, it's... it is... öhh..." Och jag behövde faktiskt google det... kom inte ens ihåg namnet så sökte Grattis sång Sverige istället för Ja må han leva. Yes, jag har blivit en dålig svenne.

En del av familjen, några släktingar och så. Vi var ute och åt frukost tillsammans.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Korkskruven

Härligt att se att du har börjat blogga igen :-)

Svar: Kände att det var dags, 5 månader har gått, 5 kvar :)
vickybergman.blogg.se

2013-12-27 @ 23:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback