My little bro likes boxes

Igår va en sånär hemma dag då man gör i princip ingenting. Umgicks med familjen, lekte med lillebror, städade ut rummet från lite skit saker jag inte vet varför jag har sparat. Hittade fem trasiga hörlurar, FEM! Har aldrig gått igenom hörlurar så fort som jag har sedan jag flyttade hit! 

Idag har jag ingen aning vad jag ska göra, kommer antagligen bli lite med familjen, kanske dra upp till macken, promis... Visst låter mitt liv händelserikt? Haha. Avslutar året med chill dagar.

Måndag, 30 December, 10:08



Kommentarer
Postat av: Korkskruven

Du tyckte också om att leka i kartonger när du var liten :-)

Svar: Jag tror helt ärligt att han är en liten kopia av hur jag va när jag va liten. Men det är bara från vad jag har hört er berätta ;)
vickybergman.blogg.se

2014-01-01 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback