Länge sedan, borde bli bättre på att uppdatera

Har jag varit sämst på att uppdatera eller vad? Men bor i en liten stad, väldigt liten, och tydligen så hade folk googlat mig när jag precis kom hit (vet inte hur det är nu), men så kändes lite konstigt att skriva om livet här om folk som faktiskt bor här läste. Vet inte varför men aja! 
Livet här är i alla fall vardag nu, detta har blivit "hemma", i början var Stockholm hem och detta var... Någonstans jag bara bodde. Har precis mublerat om hela rummet, behövde lite förändring, och det blev ganska bra faktiskt! 
Min svenska har blivit kass, blir inte direkt att jag använder språket så när jag väl gör det vet jag knappt hur jag ska formulera mig lol. Och ja, jag har börjat säga lol... Man blir som människorna man är med! haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback