Rött?

VPA goes brunetter!
Vicky
Patricia
Amanda

Igår så skrev jag ju en liten kortis om hur tråkigt jag hade det, och när jag hade skrivit klart så gick jag ut på balkongen för att sitta lite i solen samtidigt som jag läste. Gissa vad jag såg sitta på marken! en GETING!

Sen mot kvällen så följde jag med Jenny och hennes två kompisar som var här (Malin-Semone och Denise) till Willys där jag bytte den hårfärgen som jag hade köpt i helgen mot två stycken andra som var urtvättbara.

Sen när jag kom hem så färgade pappa mitt hår, och det såg värkligen rött ut när blandningen var i :P och sen när det var klart med alla prudukt grejer så var det en aning rött! Hade köpt kastanje brunt, men det vart rödbrunt "/ Men det är fakriskt ganska snyggt :D
<innan  efter>
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag försöker komma på vilken frisyr jag ska ha, tror det blir toffs :)
Men har inget mer att skriva om nu eftersom attd et är morgon ;)
Puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ditt hår vart ju skitsnyggt!?

2009-04-08 @ 17:16:36
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha vicky, visstvisst ha den bilden du, men räkna med hämd, du vet grekland... ;) eller kanske ngn annan, vi får se vi får se!;)

2009-04-11 @ 14:12:52
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback