Lång torsdag

Hejsan!
Idag är det torsdag och det är min längsta skoldag, slutar kvart i fyra! :(  Men nu är den över så nu e jag inte så "deppig" längre :P 
Har inte varit på så jätte bra humör idag (e typ på tråk humör varje dag, fattar inte vad som e fel :( ) men har lyckats överleva dagen ;)
Jennifer och Amanda var sjuka idag igen, hoppas att dom kommer imorgon iaf! Annar har dom varit borta i typ en och en halv vecka! :(                                 SAKNAR ER!<333
När vi skulle ha träslöjd så hade vi vikarie så vi fick inte ha någon träslöjd för att hon inte kunde någor om det, och istället fick vi sitta och jobba med typ varaandra ämnen i en och en halv timme! :(
Efter skolan så gick Elin och jag hem till mig och satt lite vid datan och spelade lite wii sen :P vi vann typ varannan gång, och sista gången vann du (Elin) med tre skott, du ville ju veta ;)<33
Har inte tagit några bilder idag, men ska lägga in bilder från igår ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback