EN PÅSKSKINKA NÄSTAN I HUVET!

Ja som  ni säkert förstår av min rubrik så var det en påskskinka som kastades.  Det kanske låter lite mer agresivt än vad det egentligen var, det gick nämnligen till såhär:
Vi hade nyligen ätit klart, så mamma och pappa började plocka undan all maten, sätta på locken på sill burkarna, lägga potatisen i en plastburk, lägga skinkan i aluminiumfolie...m.m.
och eftersom pappa e en sån person som alltid vill vara lite rolig, så när han började lägga in sakerna i kylskåpet så började han fjanta till sig eftersom att han såg att Melinda (Jennys kompis) höll på att att börja skratta. Han började tex sjunga som en get typ, och snacka med sig själv med en röst som en gammal gubbe, började dansa.. aa, sån e min pappa. Men iaf, så när han skulle lägga in skinkan så såg han att den inte fick plats, så han suckar en jup suck, och låsas slänga iväg skinkan. Sen kollar han  på mig och säger:
- FÅNGA!
Och han kastar! haha hinner precis ducka så att jag inte får den i huvudet, haha den landar på min rygg och studsar ner på golvet. haha kunde inte sluta skratta på fett länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback