Med elin och jennifer

Igår så sov jag över hos Elin. Smsa henne på morgon och fråga om vi skulle göra nått och så vart det så.
Vi gick hem till henne där vi hoppade studsmatta (som var för sörsta gången för mig i år)och det va skit kul
sen gick vi typ in och spela the sims och spelade något tv spel elin har med cam (jag vann! :D)
Jag sov ju över där, och när jag vaknade på morgonen, gissa vad jag vakna av? en nalle i huvudet som Elin kastade :P

Men sen så typ tittade vi klart på filmen som vi började titta på igår kväll (Zozo). Sen så åt vi typ kenfrukost, jag åt risifrutti och Elin åt yoghurt. Medan vi åt så satt vi och löste suduko, fast det gick inte så bra, och då hade det typ gått en timme :P
Sen efter det så gick tiden fort, vi klädde på oss och spelade lite kort och sen så gick vi till Donken och åt lunch. haha satt där i typ två timmar, sen så kom Jennifer och Elin skulle hem. så då vart det Jennifer och jag som satt där :P hah Jennifer lärde mig hennes speciallare, haha glass med pommes! låter helt sjukt, men det e inte så fel
En av min syrras gamla klasskompisar som jag typ känner var där så vi/jag satt och snackade med han också. haha han hade en iPhone och jag vart typ helt fascinerad
Men sen så gick Jennifer och jag till stinsen där jag köpte ett par solbrillor och ett läppglans.
    


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, ja du är inte den enda som har vaknat av en nalle i huvudet av elin! -.-

Haha!

2009-04-10 @ 00:22:46
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jävla hermapa! du har lagt dinna brillor och läppglans du köpte som jag ;)<3

2009-04-11 @ 20:22:16
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback