Bilder från skärgården


Har du någon gång settat på en brygga på kvällen när solen håller på att gå ner och himlen är en blandning av rosa och blå, vinden är helt stilla och man kan höra hur vattnet spolas upp och ner för stranden & i bakgrunden hör du hur en akustisk gitarr spelar lungna låtar ?
Det gjorde jag igår kväll och det var riktikt mysigt och varmt! inte en ända mygga såg man skymten av. Sammy är den som spelade gitarr och som du kan se på på övre bilden =)




Att vara i skärgården och sitta och kolla ut på vattnet är verkligen lugnande och det är jätte mysigt när man ser lite djur.




Vilken av dom här två bilderna är egentligen finast? har jätte svårt för att välja men jag tror faktiskt jag tycker den översta, vilken tycker du?
Jag var ute på bryggan och kollade ut och så började det regna och om du inte har testat att sitte ute eller vara ute överhuvud taget när det regnar utan regnkappa och sådant så borde du testa, det är härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback