Nya tjocktröjor

Nu kanske det är lite sent för första inlägget.. men jag har faktiskt inte varit på humör idag.
Men det där jag jag sa förut om att sluta blogga ska jag faktisk kanske, men kom sen på att om jag delar blogg med någon så behöver inte jag uppdatera lika mycket! haha jag tyckte jag var fett smart men nu måste jag bara hitta en partner för att min plan ska fungera! ;)

Idag har jag haft match. Jag fick spela back första gången på match och det gick... skit skulle jag nog säga! Och gissa om vi förlorade eller vann.. Jo, vi förlorade!..som vanligt..
Men det var ju på morgonen. När jag kom hem så gjorde jag typ ingenting. Brorsan höll på att städa sin garderob så jag hittade lite kläder av dom han slängde ut. Och gissa vad jag hittade, jo en as mysik adidas! haha detta har blivit min nya favorit i garderoben! =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback