Bra väder? knappast!

Utan för mitt fönster regnar det bara ner! Sämsta vädret på länge eller vadå? Jag kommer i alla fall få problem imorgon om det fortsätter såhär.. vad ska jag ha på mig för skor?
Innebandy träning är det idag i alla fall, är inte så speciellt sugen på det men det blir alltid roligare när man kommer dit ;).
Klockan är snart två och jag har inte sett en ända själ här hemma. Fattar ingenting! Jag vaknade ju tidigt idag och jag har inte hört någonting, och eftersom mitt rum är precis vid hallen borde väl jag ha hört om någon gått? Båda bilarna hemma, inga skor ser ut att saknas och ingen i min familj sover såhär länge förutom jag och brorsan. Som sagt, jag fattar noll!

tröja: bikbok
byxor: innebandyn
toffler: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback