Sjukling! :(

Tillbaka och lika uttråkad som vanligt ;).
Men anledningen till att jag bloggar nu e faktiskt för att jag e hemma sjuk som jag har varit nu i över en vecka, har körtel feber :(. Men det håller på att gå över nu, vilket e väldigt snabbt typ. Men nu e mitt ända problem enegien, den e som bortblåst och det känns som om man typ e drogad eller att man e zombi ;).

Fick iaf tips om att jag skulle blogga för att spendera tiden och det funkar väl antar jag. Synd bara att jag inte började lite tidigare. Nu hade jag egentligen tänkt att jag skulle plugga och leta upp något på skolans hemsida som jag kunde göra, men självklart så hittar jag inget. Kommer hamna så himla långt efter när jag kommer tillbaka, har typ varit borta i fyra veckor om man lägger ihop det..

Men aja, dethär inlägget har varit "klart" ett tag nu, så nu får du publiceras ;).
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback